Orice birou trebuie să aibă în dotare o simplă imprimantă sau o multifuncțională, fiind obiecte folosite zilnic în activitățile celor mai multe firme. Necesitatea nu este un dubiu, însă care este variantă favorabilă? Ce alegi: multifuncționale de inchiriat sau de cumpărat? Iată trei argumente pentru care noi recomandăm închirierea.
Sfatul perfect de la o echipă de experți
Indiferent de domeniul pe care îl alegi, asigură-te că, înainte sa iei o decizie, te consulți cu o echipă de specialiști, care să te îndrume către alegerea corectă. În cazul multifuncționalelor, alegerea este mut mai complexă decât pare. Un set de întrebări prestabilie vor stabili un potențial model de care aveți nevoie. De la frecvența utilizării acesteia și până la imprimare în sine, fiecare detaliu contează.
Multifuncționale de închiriat = costuri scăzute
Fiecare companie are bugete prestabilite pentru fiecare activitate în parte, în funcție de statutul financiar pe care îl au. Adesea aceste bugete sunt insuficiente și aspectele cu un grad redus de importanță trebuie amânate pentru o dată ulterioară. Prețul unei mutifuncționale începe de la câteva sute de lei și ajunge și la câteva zeci de mii, în funcție de permormanțe, pe când un pachet standard de închiriere nu depășește 30 euro. Astfel, prin închiriere, costurile sunt diminuate considerent .
Timp câștigat
În secolul al XXI-lea, cea mai importantă resursă de care dispune ființa umană este timpul. Cu cât învățam să delegăm mai mult, cu atât vom avea mai mult timp. Închirierea unei multifuncționale necesită o singură întâlnire cu o echipa de specialiști, în care se stabilesc toate criteriile în vederea alegerii.
Închirierea unei multifuncționale este alternativa care va scădea costurile firmei, va oferi acesteia timp pentru aspecte mai solicitante , toate cu ajutorul sfaturilor unor profesioniști. Discovery Service este cheia problemelor tale.