Miturile pe care le-ai auzit despre scanare te trag înapoi din a folosi mai des această funcție a a imprimantelor multifuncționale? Ei bine, află că scanarea documentelor poate aduce o mulțime de beneficii pentru business-ul tău, așa că aruncă o privire peste acest articol și vezi cum demascăm cele mai răspândite mituri care au apărut de-a lungul timpului.

 Trebuie să îți instruiești personalul

Nu este nevoie să faci acest efort care ar duce la multă pierdere de timp. Echipa Discovery Service îți asigură un instructaj optim făcut de către profesioniști în domeniul it-printing. Astfel, angajații tăi vor fi la curent cu ultimele tendințe în materie de tehnologie și vor putea folosi dispozitivele la potențial maxim.

 Scanarea nu schimbă nimic

Din contră, trecerea la format digital ajută la protejarea mediului înconjurător prin folosirea mai puțin intensă a hârtiei sau chiar spre deloc. Ulterior, datele se pot salva în conturi securizate de cloud și, astfel, pot fi accesate oricând de către angajații companiei tale.

 Scanarea este costisitoare

Din moment ce vorbim despre diminuarea sau chiar eliminarea hârtiei din acest proces, scanarea nu are cum să fie mai scumpă. Dacă nu îți permiți o imprimantă multifuncțională nouă, poți apela oricând la echipamente resigilate sau poți opta pentru un abonament de tip închiriere.

Discovery Service asigură tot necesarul de consumabile, piese de schimb, deplasări, instalare, instructajul personalului, întreținerea și service-ul pentru echipamente într-un preț per pagină, singura ta grijă rămânând alimentarea cu hârtie și apăsarea tastei “Print”.

 Documentele scanate nu vor fi în siguranță

După cum am precizat și mai sus, folosind un serviciu de calitate, fișierele digitalizate vor fi în siguranță și nu vor fi afectate în caz de accidente care ar putea avea drept consecință deteriorarea sau distrugerea completă a respectivelor materiale aflate în format fizic. Stocarea lor într-un dispozitiv cloud este o metodă sigură pentru că acesta nu poate fi deteriorat în așa fel încât să se piardă informația.

Pentru o ofertă personalizată, poți contacta Discovery Service la numărul de telefon 0725.940.900 sau la adresa vânzări@discoveryservice.ro.

Pentru închirierea unui multifuncțional trebuie avut în vedere următoarele informații de bază:

Volumul mediu lunar estimat

Până în 3000 pagini lunar – Volum mic

Între 3000 și 10.000 pagini lunar – Volum Mediu

Peste 10.000 pagini lunar – Volum mare

Tipul echipamentului

Alb – Negru

Color

Formatul hârtiei uzuale

 

A4

A4 și A3

Functile de bază obligatorii

Rețea

Scanare

Față-verso / Duplex

Fax

Acest website foloseste Cookies. Citește Termenii și Condiții.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close