Dacă te gândești să cumperi echipamente de birou noi pentru afacerea ta, dar ești descurajat de costuri, închirierea acestora ar putea fi soluția potrivită!
În cadrul unei companii este adesea nevoie de copiatoare profesionale, pentru a face față volumului de documente ce trebuie printate. Calitatea și viteza printării documentelor sunt aspecte esențiale de asemenea. Însă, se poate dovedi a fi o investiție mult prea mare achiziționarea unor asemenea echipamente de birou multifuncționale.
1. Costuri mici
Dacă dorești să închiriezi o imprimanta multifunctionala, vei plăti pentru utilizarea sa în rate lunare fixe, pe durata contractului de închiriere. În cadrul serviciului de inchirieri copiatoare, poți alege între multiple pachete de oferte.
Nu trebuie să plătești integral, în avans, costul pachetului ales. Eviți, astfel, dificultățile în a acoperi costul serviciului. Pentru companiile care închiriază în regim de outsourcing, este o modalitate excelentă de a reduce cheltuielile cu înlocuirea hardware-ului.
Când închiriezi o imprimantă, întreținerea este acoperită în contractul de service. Astfel, nu trebuie să îți faci griji cu privire la plata suplimentară pentru reparații sau găsirea unui tehnician.
2. Utilizare eficientă
Companiile din toate industriile au nevoie de fiecare avantaj pe care îl pot obține.
Aici intervin pachetele de oferte, menite să răspundă necesităților tale. Poți închiria produsul ideal pentru business-ul tău, fie că este vorba de echipament monocrom sau de echipament color. Fiecare pachet include un volum lunar minim de pagini de printat.
Acum, în contextul practicării muncii remote, nevoia de a utiliza echipamente de birou este scăzută. De asemenea va fi mai ușor și mai convenabil să utilizezi o imprimantă care a fost deja instalată în zona desemnată de către utilizatorul anterior.
Pentru a te asigura că acele copiatoare sunt ceea ce ai nevoie, solicită o demonstrație și testează modul în care se comportă. Este o opțiune mai convenabilă, dacă intenționezi să închiriezi echipamente de birou, cum ar fi copiatoare color. Vei putea alege astfel exact ceea ce este potrivit pentru afacerea ta și vei putea negocia cea mai bună ofertă.
3. Business-ul tău va fi up to date
Multe echipamente de birou pot suferi în timp o depreciere substanțială a valorii de piață. Odată ce dorești să schimbi această aparatură și să o vinzi pe cea veche, șansele de a nu ieși în pierdere sunt relativ mici. Ia în considerare în ce proporție utilizezi acel echipament. Dacă peste 50% din timp nu este utilizat, a-l închiria este o soluție mai rentabilă.
Cu alte cuvinte, achiziționarea de aparatură, precum copiatoare multifuncționale, implică următoarele probleme:
- Preț mai mare, achitat imediat
- Mentenanță suportată de către compania ta
- Valoare scăzută drastic, în cazul revânzării echipamentului
Poate că business-ul tău are mai multă activitate ca niciodată. Poate că munca remote își lasă amprenta asupra flow-ului de muncă la birou. Indiferent de volumul paginilor de printat și de bugetul alocat echipamentului pentru birou, a închiria aparatură precum copiatoare profesionale reprezintă soluția cea mai eficientă.
Apelează cu încredere la Discovery Service, pentru a închiria echipament de birou, indispensabil activității tale profesionale