Problemele comune pe care le întâlnim atunci când printăm

echipamente resigilate

Oricât de multe bătăi de cap ne dau câteodată, cu toții avem nevoie de imprimante, fie că suntem acasă sau la birou. De aceea, este ideal să cunoaștem problemele comune care apar atunci când le utilizăm, tocmai pentru a le putea gestiona eficient și în timp util.

Astfel, erorile ocazionale nu ne vor mai întrerupe din sarcinile pe care le avem de îndeplinit și vom reuși să fim mai productivi pe zi ce trece. Iată o listă cu adevarat utilă la nevoie:

Imprimanta se mișcă încet

Este posibil să ai o conexiune slabă sau să programezi prea multe sarcini în același timp. De asemenea, alege ca documentele care sunt pregătite primele pentru printare să fie imprimate automat, altfel acestea vor aștepta după cele mai mari, care intră mai greu în pregătire și trag tot procesul în jos.

Dacă lucrurile nu se schimbă nici după o repornire, atunci ne poți contacta pentru suport tehnic.

Calculatorul nu recunoaște imprimanta

O problemă comună care necesită o verificare asupra conexiunii imprimantei la rețea. Apasă pe butonul de Start, mergi la Settings, selectează Devices și alege imprimanta dorită. Dacă aceasta nu figurează, va trebui să optezi pentru Add Printer și să o adaugi manual.

Sarcini de printare trimise către altă imprimantă

În cazul în care calculatorul tău trimite sarcinile de printare către o altă imprimantă decât cea pe care ți-ai dori tu, va trebui să intri în Start, să alegi Devices and Printers și să selectezi imprimanta dorită drept Default Printer. Problemele continuă? Ne putem ocupa noi.

Imprimanta nu printează deși are coadă de imprimare

Este posibil ca sarcinile de imprimare să fi intrat într-un soi de ‘’ambuteiaj’’, așa că, cel mai probabil, va fi nevoie de un Restart. În cazul în care problema nu se rezolvă, aplică un Restart și pentru calculator.

Imprimările arată rău

Dacă totul merge bine, dar imprimările arată de-a dreptul dezamăgitor, este posibil să nu folosești hârtia potrivită. Verifică dacă aceasta coincide cu hârtia selectată în sarcina de print. Dacă ai părți pătate pe foaie, acestea pot trece după câteva print-uri de probă. De asemenea, poți verifica cartușele pentru a vedea dacă nu cumva prezintă părți deteriorate.

Dacă problemele nu ți s-au rezolvat nici după toate aceste încercări, atunci apelează cu încredere la departamentul de suport tehnic de la Discovery Service. Ne mișcăm repede și eficient în așa fel încât să-ți fim de ajutor oricând ai nevoie.

e-multifunctionale

This entry has 0 replies

Comments are closed.