O afacere cu sediu fizic implică și o amenajare birou firmă care să fie eficientă pentru fiecare persoană care va păși în acel spațiu. Având în vedere că o persoaă cu programul de muncă obișnuit 9 – 18.00 își petrece majoritatea timpului la job, modul în care este aranjat biroul contează foarte mult.

Primul pas este să îți faci o listă pe care să îți treci necesarul de birouri, scaune și alte echipamente indispensabile precum imprimante multifuncționale de birou, astfel încât să îți fie mai ușor să vizualizezi încadrarea lor în spațiu.

Îți venim în ajutor cu o varietate de idei amenjare birou serviciu:

1.Nu bloca căile de acces

Acest sfat este util atât din motive de siguranță, cât și din punct de vedere estetic. Ușa sau ușile, în funcție de dimensiunea spațiului, trebuie să aibă în jurul lor un spațiu liber de aproximativ doi metri astfel încât, în cazul unei urgențe, fiecare persoană să poată părăsi rapid locul fără să existe riscul unor accidente.

Mai mult, dacă ai obiecte masive precum un dulap sau o etajeră, atunci când faci o amenajare birou firmă, plasează-le în locuri mărginașe, unde să nu poată fi atinse din greșeală și unde nu încurcă traficul. Încearcă să creezi un echilibru și să le aranjezi în colțuri opuse.

2.Începe cu obiectele voluminoase

Orice amenajare birou firmă ar trebui să înceapă de la obiectele absolut necesare pentru desfășurarea activității firmei și care au dimensiuni mari. Spre exemplu, o imprimantă multifuncțională trebuie să fie accesibilă, dar să nu fie prea aproape de birourile angajaților astfel încât aceștia să nu fie deranjanți de colegii care o folosesc.

Dacă alegi un serviciu de închirieri multifuncționale a3, vei primi la pachet instalarea dispozitivului, dar și sfaturi pentru o utilizare fără probleme.

3.Folosește spațiul vertical

Poate fi ușor să achiziționezi o varietate de etajere sau alte obiecte de depozitare pentru amenajare birou serviciu care să ocupe spațiul vertical până se ajunge la o aglomerare greu de navigat. Pentru că nu vrei accidente produse de obiecte care nu își găsesc locul, folosește spațiul vertical.

Există o varietate de soluții precum dulăpioare agățate pe perete unde să stochezi diverse consumabile sau în care angajații își pot păstra lucrurile personale. De asemenea, poți instala un panou pe care să fie trecute lucrurile importante precum deadline-uri sau întâlniri.

4.Ține cont de fluxul de trafic

Pentru un maxim de productivitate și angajați mulțumiți, fiecare persoană trebuie să aibă cale liberă din momentul în care intră pe ușă, până la birou și mai apoi către baie, săli de ședință, bucătărie sau alte puncte de interes.

Dacă ai ales o amenajare birou firmă open space, încearcă să aranjezi birourile pe marginea spațiului sau în calupuri de câte două sau patru astfel încât să nu există riscul producerii unor accidente din cauza unor obiecte plasate în drum.

 

Când ai responsabilitatea să faci o amenajare birou firmă eficientă, ai nevoie de o schiță a spațiului și necesarul de mobilă și echipamente. Apoi, ascultând sfaturile de mai sus, aranjarea devine o joacă care va mulțumi fiecare persoană care utilizează biroul.

Acest website foloseste Cookies. Citește Termenii și Condiții.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close